Service

CEMPS Service Stivuitoare

ORGANIZARE SERVICE

Sedii: CEMPS dispune de 10 puncte de service ce cuprind ateliere service si magazii piese de schimb, in toata tara (Bucuresti, Cluj, Timisoara, Brasov, Slatina, Buzau, Constanta, Iasi, Ramnicu Valcea si Vatra Dornei) asigurand in acest fel un timp de interventie de maxim 24 ore de la solicitarea clientului.

Personal: Departamentul service are in componenta personal tehnic specializat, pregatirea personalului efectuandu-se atat in centrul propriu de perfectionare, cat si in centrele HYSTER.

Logistica:

- masini asistenta tehnica;
- prese inlocuit anvelope;
- instalatii de regenerat baterii de tractiune.

Piese de schimb:
- departament de piese de schimb cu reprezentanti in fiecare punct de service;
- gestionarea pieselor de schimb se face prin intermediul SAP, fiecare punct de service dispunand de   logistica IT necesara;
- magaziile de piese de schimb dispun de aproximativ 10000 repere, livrarea acestora efectuandu-se din stoc sau in termen de maxim 48 ore de la HYSTERR

 

CONTRACTE DE SERVICE

 Pentru activitatea de mentenanta si reparatii sunt disponibile trei tipuri de contracte de service:
 - contract full service (plata unei valori fixe pe ora care cuprinde consumabile, lubrifianti, piese cu uzura normala, manopera, transport);
 - contract de mentenanta care consta in revizie lunara / periodica (reprezinta o valoare fixa calculata pe luna / echipament reprezentand manopera aferenta lucrarilor);
 - contract service la cerere (se executa lucrari pe baza de deviz antecalcul).

 

SCOLARIZARE

La predarea echipamentelor se asigura scolarizarea personalului deservent cu privire la modul de exploatare si intretinere zilnica a acestora conform manualului operatorului. Se asigura consultanta cu privire la obtinerea avizului ISCIR de functionare.

 

DOCUMENTATIE

In vederea eliberarii autorizatiei de functionare ISCIR, sunt necesare urmatoarele documente, ce vor fi puse la dispozitie de catre CEMPS:

   - cartea tehnica a echipamentului;
   - declaratia de conformitate a echipamentului;
   - procesul verbal cu probele de casa;
   - manualul de utilizare a echipamentului;
   - registrul de evidenta ISCIR.


CONSULTANTA

Prin intermediul programului SAP se asigura evaluarea tehnica permanenta a flotei de echipamente, punand la dispozitia clientilor atat istoricul cu privire la defectiunile constatate si cauza producerii acestora, cat si istoricul cheltuielilor pentru fiecare echipament in parte.

Bucuresti sediu central
   - Pers. Admin./Comercial: 25
   - Autoturisme: 8
   - Personal service: 14
   - Masini asistenta tehnica: 9
 ● Cluj punct de lucru
   - Pers. Admin./Comercial: 3
   - Autoturisme: 2
   - Personal service: 2
   - Masini asistenta tehnica: 3
Timisoara – punct de lucru
   - Pers. Admin./Comercial: 3
   - Autoturisme: 2
   - Personal service: 3
   - Masini asistenta tehnica: 3
Brasov – punct de lucru
   - Pers. Admin./Comercial: 1
   - Autoturisme: 1
   - Personal service: 1
   - Masini asistenta tehnica: 1
● Slatina* – punct de service
    (* dedicat PIRELLI TYRES si BEKAERT)
   - Personal service: 9
   - Masini asistenta tehnica: 1
Iasi – punct de service
   - Personal service: 1
   - Masini asistenta tehnica: 1
Constanta – punct de service
   - Personal service: 2
   - Masini asistenta tehnica: 1
Vatra Dornei – punct de service
   - Personal service: 2
   - Masini asistenta tehnica: 1
Ramnicu Valcea – punct de service
   - Personal service: 1
   - Masini asistenta tehnica: 1
Buzau –punct de service
   - Personal service: 1
   - Masini asistenta tehnica: 1